Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. desember 2010

16. Desember

              Nissen og valpen

I dag er siste frist til å sende julekort ifølge Posten, hvis man har tenkt at det skal komme frem til jul:-) Jeg hadde en drøm om å få til å lage mine julekort her på hjemmeprinteren. Dèt var ikke så enkelt som jeg hadde tenkt meg. Jeg fikk det rett og slett ikke det til. Så i går ble det kjøpt inn de tradisjonelle julekortene. Handelstanden skal jo også tjene litt penger på julekort òg. Og når jeg tenker meg om så er det snart ikke noen som sender de gode gamle julekorta lenger. Alle vil jo sette sitt personlige preg på sine kort. Så da blir jo korta fra meg i år kanskje litt spesielle på sin måte: “Gammeldagse kort”, hehe! Bildet over var det jeg hadde tenkt å bruke som årets julekort. Kanskje greier jeg dette til neste år?????

 

                               

                   nisse1

Hilsen juelblogger’n Siss

4 kommentarer:

  1. I dag skal jeg lage julekort! Men heldigvis trenger vi ikke sende mer en noen få, da all familie bor i samme bygda ;)

    Her blir det hjemmeprinta kort!

    SvarSlett
  2. Sissel, prøvd denne linken, http://www.loonapix.com/

    Det er den jeg laget julekortet av Charlie. Det var moro å lage. Har ikke helt funnet ut hvor de er blitt av på maskinen min, derfor la jeg den på bloggen. Der kan jeg kopiere fra.

    Det var jo et flott bilde du har funnet til å bruke. Hvem er valpen???

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha Nina:-)
    Valpen er Embla

    SvarSlett
  4. Koseligt bilde!

    Skriver julekort.....

    SvarSlett